Palvin Barbara és Bayer Zsolt miatt rettegnek a bankok és a kormányzat

Reklavin.jpg

Nagyon irigylem Bayer Zsoltot, hogy Palvin Barbarával rengeti meg a világot. Mondjuk Bayer Zsolt elég furcsán néz ki néger fekete színes nemfehér nőként, de lássuk be, ez ma már igazából egyáltalán nem lep meg senkit.

Egy csodás Facebook hirdetés jött velem szembe az előbb. Bár, hogy mi köze az OTP-hez, azt nem értettem.

kamureklam1.png

Láttam, hogy egy megbízható és független híroldal, az INDEX.HU reklámja, így természetesen rá is kattintottam. Aztán jött a meglepetés!

„A legismertebb magyar modell Palvin Barbara, aki közel 10 millió követővel rendelkezik az Instagramon, merész és egyenes nőként vált híressé, aki nem fél megosztani másokkal, hogyan keresi a pénzétNa, most kíváncsi lettem!

Mit mesélhet Barbi Bayer Zsoltnak???

kamureklam3.png

"Az új lehetőségek gyors, gondolkodás nélkül történő kihasználása tett sikeressé. Jelenleg az első számú kedvencem egy új kriptovalutával történő valutakereskedelmi program, a Bitcoin Code. Ez a lehető legjobb lehetőség, amit életemben láttam és amivel gyorsan egy kisebb vagyonra lehet szert tenni. Mindenkit biztatok a kipróbálására, mielőtt a bankok lekapcsolnák." - mondta Barbi a cikkben Bayer "Oprah" tiniváltozatának

Nade Barbi!

Tisztellek és becsüllek, alighanem Te vagy az egyetlen igazi Hungarikum, mégis kicsit szkeptikus vagyok az ilyen kijelentésekre. Főleg, mivel mintha már hasonlóan nyilatkozott volna Csányi Sándor, Gattyán György, Mészáros Lőrinc és Karácsony Gergely is.

Ja, meg Te is mondtál már ilyet.

Beszéltek már a Bitcoin Era, Bitcoin Loophole, Bitcoin Revolution csodákról – és igen, már valaki említette a Bitcoin Code-ot is.

A kripto-scam vagy kripto-fraud az elmúlt pár hónapban nagyot ment itthon is, de arra azért nem számítottam, hogy ebbe még Bayer Zsolt is belefér.

kamureklam4.png

Természetesen egy jól szervezett átverésről van szó, amelyben meseszerű hozamokat ígérnek mindenféle mesterséges intelligenciával támogatott  kereskedési rendszerek segítségével. Aki bedől, azt alaposan kifosztják.

A Bitcoin Loophole-ról én magam is írtam két hosszabb tanulmányt (a technikai oldalt vizsgálva), illetve a Direk36 is rárepült a témára és kihozott egy nagyon kiváló cikket, amelyben bemutatják a csalások hátterét, és az emberi oldalt: hogyan élik meg az átverést az áldozatok és a családok.

Azért nem örülök, hogy a Nemzeti Bank csak késve telefonált! Úgy belehallgattam volna abba a beszélgetésbe!

  • Reklám referer link
  • Landing link
  • Reklámozó kamu oldal link
Címkék: jff